Oszczędzaj,
to proste!
My gotujemy,
Ty oszczędzasz!
ZAMÓW POSIŁKI
Zamawiaj na dłużej, bo to się opłaca
Im więcej, więcej dostajesz
7 dni
1 pln
dziennie
zniżki
14 dni
2 pln
dziennie
zniżki
20 dni
3 pln
dziennie
zniżki
PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
Zbieraj
i wymieniaj
punkty
Zamawiaj diety, oceniaj posiłki
i zapraszaj znajomych.
Każda Twoja aktywność
to nowe punkty,
a 100 pkt to odpowiednik 1 pln
DOŁĄCZ DO NAS
ZAMAWIAJ
OCENIAJ
POLECAJ
Załóż konto,
zaznacz zgody marketingowe
i zgarnij 1000 punktów GRATIS na start,
bez tego zaznaczenia otrzymasz połowę
1000 pkt = 10 pln
500 pkt = 5 pln
Złóż zamówienie,
a zasilisz w ten sposób Skarbonkę punktami. Im więcej zamawiasz, tym więcej otrzymujesz punktów!
50 pln = + 50 pkt
Oceniaj w Panelu klienta nasze posiłki oraz dodaj opinię
o cateringu min. 100 znaków i zyskaj dodatkowe punkty!
1 ocena = + 10 pkt
1 opinia = + 100 pkt
Wygeneruj kod
ze zniżką 5%
i podziel się nim
ze znajomymi,
za każde wydane
przez nich 50 pln
na pierwsze zamówienie
pojawią się u Ciebie punkty
50 zł = + 100 pkt
Masz już Skarbonkę
pełną punktów?
W dowolnym momencie
wymień punkty
na usługi lub zniżki
Korzyści
za punkty
ZNIŻKI
Wymień zebrane punkty na zniżkę, możesz znacząco
obniżyć cenę zamówienia
ZESTAWY
Wykorzystaj punkty
na następne zamówienie,
możesz zyskać dni gratis
VOUCHER
Podaruj bliskiej osobie
voucher na dietę,
a zakup opłać punktami ze Skarbonki
-
Jak zamówić dietę pudełkową?Skorzystaj z formularza zamówień klikając w przycisk ZAMAWIAM lub skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta + 48 577 779 737.
-
Jaka kaloryczność diety będzie dla mnie odpowiednia?Wybór diety zależy od celu, jaki sobie stawiamy: zdrowe i efektywne zrzucenie zbędnych kilogramów, czy po prostu zdrowe odżywianie przy utrzymaniu obecnej wagi. Trzeba też uwzględnić płeć, wagę, wzrost i aktywność fizyczną. Zadzwoń do nas + 48 577 779 737, a doradzimy Ci w wyborze odpowiedniej diety pudełkowej.
-
Czy mogę wykluczyć z diety nielubiane produkty?W naszym cateringu nie ma możliwości wykluczenia składników z diety.
-
Czy mogę zamówić pojedynczy posiłek?Nie, jednak możesz zamówić dodatkowe obiady do już zamówionego pakietu.
-
Jak mam odgrzewać dania?Nasze pojemniki nadają się do podgrzewania bezpośrednio w mikrofalówce, po usunięciu folii. W przypadku chęci podgrzania w piekarniku należy danie przełożyć do naczynia żaroodpornego.
-
Czy mogę wypróbować dietę?Tak, istnieje możliwość zamówienia jednodniowego zestawu próbnego w specjalnej cenie od xx za dzień.
-
Czy zniżki do zamówień się łączą?Nie, zniżki się nie łączą, chyba, że konkretna akcja promocyjna wskazuje inaczej w swoim regulaminie.
-
Jakie są możliwości opłaty za zamówienie?Zamówienie można opłacić poprzez szybką płatność online, płatność kartą online lub tradycyjnym przelewem w formie przedpłaty. Jeśli wybierasz płatność przelewem prosimy o dosłanie potwierdzenia na maila zamowienia@kuchniaklasyka.pl do 12.00 dwa dni przed pierwszą dostawą.
-
Jakie są dane do przelewu tradycyjnego?Millenium Bank 73 1160 2202 0000 0003 7284 4016 SO-BERRY Sp. z o.o. Al. Marszałka J. Piłsudskiego 76/312, Olsztyn
-
Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupione posiłki?Tak, prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zamówienia oraz podanie niezbędnych danych. Faktura zostanie przesłana w formie elektronicznej.
-
Czy w trakcie trwania zamówienia mogę zmienić rodzaj i kaloryczność diety?Tak, możesz to zrobić w dowolnym momencie, skontaktuj się dwa dni przed planowaną dostawą z Biurem Obsługi Klienta mailowo zamowienia@kuchniaklasyka.pl lub telefonicznie + 48 577 779 737.
-
Czy mogę zrezygnować z zamówienia w trakcie jego trwania?Tak, masz prawo zrezygnować z diety z dwudniowym wyprzedzeniem. Zgłoś nam taką prośbę mailowo zamowienia@kuchniaklasyka.pl, a odezwiemy się zwrotnie z kalkulacją kwoty do zwrotu. Po jej akceptacji przelew zostanie wykonany w ciągu 7 dni roboczych na wskazane przez Ciebie konto.
-
Nie mogę znaleźć mojej miejscowości dla dostawy, co mam zrobić?"Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta mailowo zamowienia@kuchniaklasyka.pl lub telefonicznie + 48 577 779 737, a sprawdzimy dla Ciebie taką możliwość.
-
Kiedy odbywają się dostawy?Posiłki rozwozimy w godzinach 1:00-7:00 rano. Wyjątkiem jest dostawa weekendowa, która odbywa się w sobotę do godziny 8:00, otrzymasz wtedy dwie paczki na sobotę i niedzielę.
-
Czy mogę wybrać godzinę dostawy albo przedział godzinowy?Nie, możesz jednak zaznaczyć, abyśmy dostarczyli Twój pakiet do konkretnej godziny np. 6 rano.
-
W jaki sposób odbywa się dostawa?Prosimy o podanie w zamówieniu dokładnego adresu oraz kodu do klatki, aby kierowca mógł wejść i zostawić przesyłkę przed drzwiami. Jeśli mieszkasz w domku jednorodzinnym, możesz wskazać nam miejsce, w którym kierowca ma zostawić pakiet. W przypadku braku kodu lub wskazówek dla kierowcy, będzie on dzwonił w momencie dostawy, aby przekazać przesyłkę do rąk własnych.
-
Czy mogę przekazać klucz/chip do domofonu kurierowi?Tak, zostaw taką informację podczas składania zamówienia. Kurier skontaktuje się w celu jego odbioru podczas pierwszej dostawy. Po zakończeniu współpracy klucz/chip zostanie zwrócony.
-
Czy mogę zmienić adres dostawy?Tak, możesz zmienić adres dostawy, zgłoś nam taką potrzebę mailowo zamowienia@kuchniaklasyka.pl dwa dni przed jej realizacją. W przypadku nagłej potrzeby skontaktuj się telefonicznie + 48 577 779 737 w celu przekierowania paczki.
-
Co zrobić, jeśli dieta do mnie nie przyjedzie?"W takiej sytuacji należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta mailowo zamowienia@kuchniaklasyka.pl lub telefonicznie + 48 577 779 737 w dniu planowanej dostawy do godz. 12.00.
-
Czy mogę doładować swoje konto punktami?Konto możesz doładować dowolną ilością punktów w formie pre-paid
-
Czy mogę doładować swoje konto punktami?Konto możesz doładować dowolną ilością punktów w formie pre-paid
-
Czy mogę wypłacić punkty ze Skarbonki?Zdobyte punkty nie mogą zostać wypłacone w postaci środków finansowych, możesz je wymienić wyłącznie na zakup produktów lub usług
-
Czy mogę wypłacić punkty ze Skarbonki?Zdobyte punkty nie mogą zostać wypłacone w postaci środków finansowych, możesz je wymienić wyłącznie na zakup produktów lub usług
-
Co mogę zrobić, jeżeli potrzebuję zawiesić zamówienie?"Jeżeli potrzebujesz bezterminowo zawiesić zamówienie, możesz zamienić jego wartość na punkty lojalnościowe
-
Co mogę zrobić, jeżeli potrzebuję zawiesić zamówienie?"Jeżeli potrzebujesz bezterminowo zawiesić zamówienie, możesz zamienić jego wartość na punkty lojalnościowe
-
Czy punkty mogą zniknąć?Punkty nie ulegają przeterminowaniu, do czasu ich spożytkowania pozostają w niezmienionej ilości
-
Czy punkty mogą zniknąć?Punkty nie ulegają przeterminowaniu, do czasu ich spożytkowania pozostają w niezmienionej ilości
-
Czy punkty mogę komuś przekazać?Tak, punkty możesz przekazać innemu użytkownikowi naszego Programu lojalnościowego
-
Czy punkty mogę komuś przekazać?Tak, punkty możesz przekazać innemu użytkownikowi naszego Programu lojalnościowego