top of page

Faq

Tutaj znajdziesz odpowiedź na większość pytań związanych z naszym cateringiem. Dowiesz się, jak opłacić, czy zamienić dietę, jak ją dostarczamy i wiele innych. Jeśli nie ma tu odpowiedzi na Twoje pytanie, napisz do nas na zamowienia@kuchniaklasyka.pl.

  • Jak zamówić dietę pudełkową?
    Skorzystaj z formularza zamówień klikając w przycisk ZAMAWIAM lub skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta + 48 577 779 737.
  • Jaka kaloryczność diety będzie dla mnie odpowiednia?
    Wybór diety zależy od celu, jaki sobie stawiamy: zdrowe i efektywne zrzucenie zbędnych kilogramów, czy po prostu zdrowe odżywianie przy utrzymaniu obecnej wagi. Trzeba też uwzględnić płeć, wagę, wzrost i aktywność fizyczną. Zadzwoń do nas + 48 577 779 737, a doradzimy Ci w wyborze odpowiedniej diety pudełkowej.
  • Czy mogę wykluczyć z diety nielubiane produkty?
    W naszym cateringu nie ma możliwości wykluczenia składników z diety.
  • Czy mogę zamówić pojedynczy posiłek?
    Nie, jednak możesz zamówić dodatkowe obiady do już zamówionego pakietu.
  • Jak mam odgrzewać dania?
    Nasze pojemniki nadają się do podgrzewania bezpośrednio w mikrofalówce, po usunięciu folii. W przypadku chęci podgrzania w piekarniku należy danie przełożyć do naczynia żaroodpornego.
  • Czy mogę wypróbować dietę?
    Tak, istnieje możliwość zamówienia jednodniowego zestawu próbnego w specjalnej cenie od xx za dzień.
  • Czy zniżki do zamówień się łączą?
    Nie, zniżki się nie łączą, chyba, że konkretna akcja promocyjna wskazuje inaczej w swoim regulaminie.
  • Jakie są możliwości opłaty za zamówienie?
    Zamówienie można opłacić poprzez szybką płatność online, płatność kartą online lub tradycyjnym przelewem w formie przedpłaty. Jeśli wybierasz płatność przelewem prosimy o dosłanie potwierdzenia na maila zamowienia@kuchniaklasyka.pl do 12.00 dwa dni przed pierwszą dostawą.
  • Jakie są dane do przelewu tradycyjnego?
    Millenium Bank 73 1160 2202 0000 0003 7284 4016 SO-BERRY Sp. z o.o. Al. Marszałka J. Piłsudskiego 76/312, Olsztyn
  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupione posiłki?
    Tak, prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zamówienia oraz podanie niezbędnych danych. Faktura zostanie przesłana w formie elektronicznej.
  • Czy w trakcie trwania zamówienia mogę zmienić rodzaj i kaloryczność diety?
    Tak, możesz to zrobić w dowolnym momencie, skontaktuj się dwa dni przed planowaną dostawą z Biurem Obsługi Klienta mailowo zamowienia@kuchniaklasyka.pl lub telefonicznie + 48 577 779 737.
  • Czy mogę zrezygnować z zamówienia w trakcie jego trwania?
    Tak, masz prawo zrezygnować z diety z dwudniowym wyprzedzeniem. Zgłoś nam taką prośbę mailowo zamowienia@kuchniaklasyka.pl, a odezwiemy się zwrotnie z kalkulacją kwoty do zwrotu. Po jej akceptacji przelew zostanie wykonany w ciągu 7 dni roboczych na wskazane przez Ciebie konto.
  • Nie mogę znaleźć mojej miejscowości dla dostawy, co mam zrobić?"
    Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta mailowo zamowienia@kuchniaklasyka.pl lub telefonicznie + 48 577 779 737, a sprawdzimy dla Ciebie taką możliwość.
  • Kiedy odbywają się dostawy?
    Posiłki rozwozimy w godzinach 1:00-7:00 rano. Wyjątkiem jest dostawa weekendowa, która odbywa się w sobotę do godziny 8:00, otrzymasz wtedy dwie paczki na sobotę i niedzielę.
  • Czy mogę wybrać godzinę dostawy albo przedział godzinowy?
    Nie, możesz jednak zaznaczyć, abyśmy dostarczyli Twój pakiet do konkretnej godziny np. 6 rano.
  • W jaki sposób odbywa się dostawa?
    Prosimy o podanie w zamówieniu dokładnego adresu oraz kodu do klatki, aby kierowca mógł wejść i zostawić przesyłkę przed drzwiami. Jeśli mieszkasz w domku jednorodzinnym, możesz wskazać nam miejsce, w którym kierowca ma zostawić pakiet. W przypadku braku kodu lub wskazówek dla kierowcy, będzie on dzwonił w momencie dostawy, aby przekazać przesyłkę do rąk własnych.
  • Czy mogę przekazać klucz/chip do domofonu kurierowi?
    Tak, zostaw taką informację podczas składania zamówienia. Kurier skontaktuje się w celu jego odbioru podczas pierwszej dostawy. Po zakończeniu współpracy klucz/chip zostanie zwrócony.
  • Czy mogę zmienić adres dostawy?
    Tak, możesz zmienić adres dostawy, zgłoś nam taką potrzebę mailowo zamowienia@kuchniaklasyka.pl dwa dni przed jej realizacją. W przypadku nagłej potrzeby skontaktuj się telefonicznie + 48 577 779 737 w celu przekierowania paczki.
  • Co zrobić, jeśli dieta do mnie nie przyjedzie?"
    W takiej sytuacji należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta mailowo zamowienia@kuchniaklasyka.pl lub telefonicznie + 48 577 779 737 w dniu planowanej dostawy do godz. 12.00.
  • Czy mogę doładować swoje konto punktami?
    Konto możesz doładować dowolną ilością punktów w formie pre-paid
  • Czy mogę doładować swoje konto punktami?
    Konto możesz doładować dowolną ilością punktów w formie pre-paid
  • Czy mogę wypłacić punkty ze Skarbonki?
    Zdobyte punkty nie mogą zostać wypłacone w postaci środków finansowych, możesz je wymienić wyłącznie na zakup produktów lub usług
  • Czy mogę wypłacić punkty ze Skarbonki?
    Zdobyte punkty nie mogą zostać wypłacone w postaci środków finansowych, możesz je wymienić wyłącznie na zakup produktów lub usług
  • Co mogę zrobić, jeżeli potrzebuję zawiesić zamówienie?"
    Jeżeli potrzebujesz bezterminowo zawiesić zamówienie, możesz zamienić jego wartość na punkty lojalnościowe
  • Co mogę zrobić, jeżeli potrzebuję zawiesić zamówienie?"
    Jeżeli potrzebujesz bezterminowo zawiesić zamówienie, możesz zamienić jego wartość na punkty lojalnościowe
  • Czy punkty mogą zniknąć?
    Punkty nie ulegają przeterminowaniu, do czasu ich spożytkowania pozostają w niezmienionej ilości
  • Czy punkty mogą zniknąć?
    Punkty nie ulegają przeterminowaniu, do czasu ich spożytkowania pozostają w niezmienionej ilości
  • Czy punkty mogę komuś przekazać?
    Tak, punkty możesz przekazać innemu użytkownikowi naszego Programu lojalnościowego
  • Czy punkty mogę komuś przekazać?
    Tak, punkty możesz przekazać innemu użytkownikowi naszego Programu lojalnościowego
bottom of page