top of page
Faq
Tutaj znajdziesz odpowiedź na większość pytań związanych z naszym cateringiem. Dowiesz się, jak opłacić, czy zamienić dietę, jak ją dostarczamy i wiele innych. Jeśli nie ma tu odpowiedzi na Twoje pytanie, napisz do nas na zamowienia@kuchniaklasyka.pl.
-
Jak zamówić dietę pudełkową?Skorzystaj z formularza zamówień klikając w przycisk ZAMAWIAM lub skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta + 48 577 779 737.
-
Jaka kaloryczność diety będzie dla mnie odpowiednia?Wybór diety zależy od celu, jaki sobie stawiamy: zdrowe i efektywne zrzucenie zbędnych kilogramów, czy po prostu zdrowe odżywianie przy utrzymaniu obecnej wagi. Trzeba też uwzględnić płeć, wagę, wzrost i aktywność fizyczną. Zadzwoń do nas + 48 577 779 737, a doradzimy Ci w wyborze odpowiedniej diety pudełkowej.
-
Czy mogę wykluczyć z diety nielubiane produkty?W naszym cateringu nie ma możliwości wykluczenia składników z diety.
-
Czy mogę zamówić pojedynczy posiłek?Nie, jednak możesz zamówić dodatkowe obiady do już zamówionego pakietu.
-
Jak mam odgrzewać dania?Nasze pojemniki nadają się do podgrzewania bezpośrednio w mikrofalówce, po usunięciu folii. W przypadku chęci podgrzania w piekarniku należy danie przełożyć do naczynia żaroodpornego.
-
Czy mogę wypróbować dietę?Tak, istnieje możliwość zamówienia jednodniowego zestawu próbnego w specjalnej cenie od xx za dzień.
-
Czy zniżki do zamówień się łączą?Nie, zniżki się nie łączą, chyba, że konkretna akcja promocyjna wskazuje inaczej w swoim regulaminie.
-
Jakie są możliwości opłaty za zamówienie?Zamówienie można opłacić poprzez szybką płatność online, płatność kartą online lub tradycyjnym przelewem w formie przedpłaty. Jeśli wybierasz płatność przelewem prosimy o dosłanie potwierdzenia na maila zamowienia@kuchniaklasyka.pl do 12.00 dwa dni przed pierwszą dostawą.
-
Jakie są dane do przelewu tradycyjnego?Millenium Bank 73 1160 2202 0000 0003 7284 4016 SO-BERRY Sp. z o.o. Al. Marszałka J. Piłsudskiego 76/312, Olsztyn
-
Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupione posiłki?Tak, prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zamówienia oraz podanie niezbędnych danych. Faktura zostanie przesłana w formie elektronicznej.
-
Czy w trakcie trwania zamówienia mogę zmienić rodzaj i kaloryczność diety?Tak, możesz to zrobić w dowolnym momencie, skontaktuj się dwa dni przed planowaną dostawą z Biurem Obsługi Klienta mailowo zamowienia@kuchniaklasyka.pl lub telefonicznie + 48 577 779 737.
-
Czy mogę zrezygnować z zamówienia w trakcie jego trwania?Tak, masz prawo zrezygnować z diety z dwudniowym wyprzedzeniem. Zgłoś nam taką prośbę mailowo zamowienia@kuchniaklasyka.pl, a odezwiemy się zwrotnie z kalkulacją kwoty do zwrotu. Po jej akceptacji przelew zostanie wykonany w ciągu 7 dni roboczych na wskazane przez Ciebie konto.
-
Nie mogę znaleźć mojej miejscowości dla dostawy, co mam zrobić?"Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta mailowo zamowienia@kuchniaklasyka.pl lub telefonicznie + 48 577 779 737, a sprawdzimy dla Ciebie taką możliwość.
-
Kiedy odbywają się dostawy?Posiłki rozwozimy w godzinach 1:00-7:00 rano. Wyjątkiem jest dostawa weekendowa, która odbywa się w sobotę do godziny 8:00, otrzymasz wtedy dwie paczki na sobotę i niedzielę.
-
Czy mogę wybrać godzinę dostawy albo przedział godzinowy?Nie, możesz jednak zaznaczyć, abyśmy dostarczyli Twój pakiet do konkretnej godziny np. 6 rano.
-
W jaki sposób odbywa się dostawa?Prosimy o podanie w zamówieniu dokładnego adresu oraz kodu do klatki, aby kierowca mógł wejść i zostawić przesyłkę przed drzwiami. Jeśli mieszkasz w domku jednorodzinnym, możesz wskazać nam miejsce, w którym kierowca ma zostawić pakiet. W przypadku braku kodu lub wskazówek dla kierowcy, będzie on dzwonił w momencie dostawy, aby przekazać przesyłkę do rąk własnych.
-
Czy mogę przekazać klucz/chip do domofonu kurierowi?Tak, zostaw taką informację podczas składania zamówienia. Kurier skontaktuje się w celu jego odbioru podczas pierwszej dostawy. Po zakończeniu współpracy klucz/chip zostanie zwrócony.
-
Czy mogę zmienić adres dostawy?Tak, możesz zmienić adres dostawy, zgłoś nam taką potrzebę mailowo zamowienia@kuchniaklasyka.pl dwa dni przed jej realizacją. W przypadku nagłej potrzeby skontaktuj się telefonicznie + 48 577 779 737 w celu przekierowania paczki.
-
Co zrobić, jeśli dieta do mnie nie przyjedzie?"W takiej sytuacji należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta mailowo zamowienia@kuchniaklasyka.pl lub telefonicznie + 48 577 779 737 w dniu planowanej dostawy do godz. 12.00.
-
Czy mogę doładować swoje konto punktami?Konto możesz doładować dowolną ilością punktów w formie pre-paid
-
Czy mogę doładować swoje konto punktami?Konto możesz doładować dowolną ilością punktów w formie pre-paid
-
Czy mogę wypłacić punkty ze Skarbonki?Zdobyte punkty nie mogą zostać wypłacone w postaci środków finansowych, możesz je wymienić wyłącznie na zakup produktów lub usług
-
Czy mogę wypłacić punkty ze Skarbonki?Zdobyte punkty nie mogą zostać wypłacone w postaci środków finansowych, możesz je wymienić wyłącznie na zakup produktów lub usług
-
Co mogę zrobić, jeżeli potrzebuję zawiesić zamówienie?"Jeżeli potrzebujesz bezterminowo zawiesić zamówienie, możesz zamienić jego wartość na punkty lojalnościowe
-
Co mogę zrobić, jeżeli potrzebuję zawiesić zamówienie?"Jeżeli potrzebujesz bezterminowo zawiesić zamówienie, możesz zamienić jego wartość na punkty lojalnościowe
-
Czy punkty mogą zniknąć?Punkty nie ulegają przeterminowaniu, do czasu ich spożytkowania pozostają w niezmienionej ilości
-
Czy punkty mogą zniknąć?Punkty nie ulegają przeterminowaniu, do czasu ich spożytkowania pozostają w niezmienionej ilości
-
Czy punkty mogę komuś przekazać?Tak, punkty możesz przekazać innemu użytkownikowi naszego Programu lojalnościowego
-
Czy punkty mogę komuś przekazać?Tak, punkty możesz przekazać innemu użytkownikowi naszego Programu lojalnościowego
bottom of page